טיסה יכולה להיות חלק מרגש מהמסע, אך בעוד שנוסעים מתמקדים לעתים קרובות בנוחותם שלהם – בחירת המושב המושלם, מתמקמים באוזניות שלהם, או ממהרים לתבוע חלל סליל – יש צוות שלם שעובד מאחורי הקלעים כדי לשמור על הכל לרוץ בצורה חלקה. ובכל זאת, מטיילים רבים מבצעים ללא ידיעה פעולות המעצבנות ברצינות את הדיילות, ומוסיפים לחץ מיותר לימי עבודה כבר תובעניים. מהשימוש בשירותים בזמנים הגרועים ביותר ועד הבאת כאוס לכפתור השיחה, התנהגויות מסוימות – לעיתים קרובות טיסה חוזרת ונשנית לאחר הטיסה – עלולים לבחון את סבלנותו של אפילו צוות הבקתה המתובל ביותר. מאמר זה בוחן את אלה טעויות מפתיעות בטיסהמציע תובנה מה באמת מתסכל דיילות וכיצד כמה שינויים קטנים יכולים לעשות את ההבדל הגדול.
עובדה מהנה: חלק מחברות התעופה דורשות מהדיילות להשלים מעל 6 שבועות של אימוני בטיחות אינטנסיביים – יותר מאשר מגיבי חירום רבים. הם לא רק שם לחטיפים וחיוכים!
טעויות הנוסעים המובילות שמניעות את צוות הבקתה מטורף ✈️🔥
- 🚽 השימוש בשירותים במהלך ההמראה או הנחיתה – כן, זה מסוכן
- 🔔 שימוש לרעה בלחצן השיחה עבור כל בקשה מינורית
- 🍴 חסר שירות מזון ואז תובעני ארוחות אחר כך
- 🧳 הבאת נשיאות גדולות יותר ויצירת צ'אוס פח תקורה
- 🧍 Um, פולש לחלל הנוסעים האחרים אמצע הטיסה
הסיכונים של חדר האמבטיה נשברים ברגעים קריטיים
אחד המצבים המרגיזים ביותר עבור דיילים הוא כאשר הנוסעים מתעקשים להשתמש ב- שירותים במהלך ההמראה או הנחיתהו שלבי מפתח אלה של טיסה אינם רק קריטיים לבטיחות, אלא גם כאשר כל המטיילים נדרשים להישאר יושבים ולהתכופף פנימה. התעלמות מהכללים הללו אינה רק מסכנת את האדם – זה יכול לפגוע בבטיחות תא הנוסעים וליצור הפרעה מיותרת עבור הצוות. למרות הכרזות מרובות, זה לא נדיר שמישהו יטפל בשירותים בדיוק כמו שהמטוס עומד למונית או לרדת. אנשי צוות הבקתה מאומנים לנהל את הבטיחות, ולא לרדוף אחרי עובדי האמבטיה הסוררים בגובה 30,000 רגל.
כאשר כפתור השיחה הופך לקריאה לכאוס
THE כפתור שיחה היא תכונה מועילה – אך רק כאשר משתמשים בהן בשיקול. דיילים מדווחים לרוב על זרם של דינגס אינסופי לכאורה של נוסעים המבקשים שמיכות נוספות, מילוי מים או עזרה בתאים תקורה רק רגעים לאחר ההמראה. אמנם הם תמיד מוכנים לסייע, אך שימוש יתר על ידי כפתור השיחה יכול לעכב חובות חשובות ולעצבן את מי שמנסה לנוח קצת. גישה טובה יותר? המתן שאיש צוות יעבור במהלך בדיקות שגרתיות או שירות ארוחות אם בקשתך אינה דחופה.
תסכולים של שירותי אוכל בשמיים
זה אולי נראה לא מזיק, אבל לא מודע זמני שירות של ארוחות או חטיפים יכול ליצור רגעים מביכים באמצע הטיסה. הנוסעים נרדמים לעתים קרובות או מתחברים למרתון סרטים ומתגעגעים לעגלת האוכל לחלוטין – רק כדי ללחוץ על כפתור השיחה מאוחר יותר, מתוסכל מהפספס. אמנם ניתן להכיל בקשות מסוימות, אך אספקת המזון מוגבלת ומתוכננת בחוזקה. להישאר ערני במהלך ההכרזות והתבוננות בזרימת השירות יכולה לעזור להבטיח שתקבל את החטיף או המשקה שלך ללא מהומה נוספת.
איך הכאוס הנשיאה משבש את תא הנוסעים
מקור מרכזי נוסף של לחץ עבור צוות תא הנוסעים הוא הנושא של מטען נשיאה גדול או מוגזםו מטיילים רבים מביאים יותר מהגבול המותר או סוחטים פריטים שברור אינם מתאימים לתאי התקורה. התוצאה? ערבוב לארגון פחים, עיכובים במהלך העלייה והגברת המתח בקרב הנוסעים המתחרים על שטח. דיילות אינן אחראיות לאכיפת מדיניות המטען אך לעתים קרובות בסופו של דבר מתווכות סכסוכים כאשר פחים גלים. הימנע מלהיות הנוסע הזה על ידי בדיקת מגבלות גודל לפני הזמן ואריזה בצורה חכמה.
5 סיכות הנסיעות החכמות הללו יעלו באופן מיידי את משחק האריזה שלך – לא יותר מבוזבזת!
כיבוד מרחב: אדיבות נשכחה לעתים קרובות
מעטים הדברים יוצרים אי נוחות מהר יותר מאשר פולש למרחב האישי של מישהו אחר במהלך טיסה. בין אם זה נוטה למושב אחר כדי לתפוס תיק תקורה, לחרוג את משענת היד המשותפת או לשבת ללא אזהרה, פעולות אלה יכולות להוביל למתח אמצע אוויר. עבור דיילות, ניהול מחלוקות על שטח הוא משימה עדינה, שהתקשה יותר כאשר הנוסעים מתעלמים ממנמכים בסיסיים. מעט מיינדפולנס עובר דרך ארוכה – להיות מודע לסביבתך וזכור שכולם מנסים להפיק את המרב המוגבל.
שינויים קטנים, שמיים חלקים יותר
בעולם המצורף של תא מטוסים, אפילו הפעולות הקטנות ביותר יכולות להיות בעלות השפעות אדוות. על ידי הימנעות מהטעויות השגויות הנפוצות הללו, הנוסעים יכולים לתרום למסע נעים יותר לכולם – כולל הדיילות העובדות הקשות המאפשרות נסיעות אוויריות. מודעות, כבוד ונגיעה של אמפתיה הם כל מה שנדרש כדי לטוס חכם יותר ובאופן רב יותר. בפעם הבאה שתעלה על טיסה, זכור את הטיפים האלה – אתה יכול להיות פשוט הסיבה שצוות הטיסה שלך נושם קצת יותר קל.
נהנית מאמר זה? אל תשכח לסמן סימניה ולבדוק בקרוב לקבלת טיפים פנימיים נוספים, תובנות של נימוסי נסיעה וסודות שהופכים את כל המסע לטובים יותר. ✈️🌍